Post by tuemorextcarsca on Mar 6, 2022 6:09:36 GMT -4
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fruit Ninja® ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fruit Ninja® IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodigeneraattoriresurssi ▞▞▞
▞▞▞ Fruit Ninja® 2022 version ▞▞▞
Huono surkee, ei aukea zte pladella!!!!!!!!!!
Paunaa
Josin heittää ulos tai ei jollain kannattaa mennä sinnä lähimpään giganttiin/expertille ,Ja hankkia uusi puhelin
Ihan hyvä.sais olla vähän enemmä tasoja.mut yks huono juttu on se et voi tulla hirveet lagit siks 4 tähtee mut muute on kyl iha hyvä peli.
Kyllästyy tosi nopeasti
Pyydän teitä korjaamaan tämän ongelman hedelmäninjani on elämäni linja lol, se ei lataudu kokonaan. Olen yrittänyt poistaa ja asentaa uudelleen se toimi hyvin lyhyen ajan, mutta ei lataudu ollenkaan nyt, pyydän sinua korjaamaan sen
ladata Fruit Ninja® APK ilmaiseksi - APKSalad
Fruit Ninja® ஆர்கேட் rvb
Poxmmeja liika paljon ois kiva jos sais valita vaikeus asteen niiten takia kaksi tähtee pois muuten vallan mainio peli
Aik kiva
Suuri viive, ääni katosi 10 minuutin pelin jälkeen eikä ole palannut peliin
Mielestäni fruite ninja ei ole parempi kuin lyhyt väri, koska aloitettaessa antaa jotain apua ja yläreunassa oleva risti pitäisi olla 4 kertaa ja varoittaa siitä pommista. Kiitos ja anteeksi, etten pitänyt siitä.
Tämä peli on hauska, mutta et voi pelata peräkkäin, vaan se lähettää sinulle roskapostia opetusohjelmilla, tehosteilla, uusilla avauksilla ja tasojen nousuilla. Se on niin ärsyttävää...se on aivan liikaa. Heidän on "vähennettävä" näitä asioita.
Woobis Ninja for Android - APK Download
Onko 10-vuotispäivien päivitys/tapahtuma väliaikainen? Yritin pelata ilman Internetiä tänään, koska verkkoni oli hidas, mutta peli potkaisi minut ulos. Tämä oli peli, jota pelaisin, jos minulla ei olisi Internetiä ja minulla oli tylsää, joten tämä päivitys on mielestäni menetys. En myöskään pidä siitä, että sinun täytyy saavuttaa tietty taso ja avata mysteerilaatikoita saadaksesi voimia teriisi ja dojoihisi. En pidä siitä, että avaat nyt mysteerilaatikoita saadaksesi teriä ja dojoja sen sijaan, että ostaisit niitäkään.
Aina kun yritän osallistua tapahtumaan, se jäätyy, en myöskään voi painaa mitään painikkeita tai leikata mitään.
4 tähtee kun kyllästyy hetkes pelaa 4 päivää ja kyllästyt jo
Kiva mut tylsä...
Palasin hedelmäninjan pariin äskettäin, kun en ollut pelannut muutamaan vuoteen. Nautin siitä todella. 3 erilaista pelitilaa ja moninpeliominaisuus, jonka avulla voit pelata ystävien kanssa, ovat mahtavia! Pidän myös tavasta, jolla mainoksia tehdään, houkuttelemalla sinua lisää peliaikaa tai herkkuja. Se ei ole 5 tähteä, koska: 1. Uusien miekkojen/dojojen hankkiminen on aivan liian hidasta. Otetaanko osto StarFruit-pisteillä käyttöön? 2. Kaksi ominaisuutta on ollut "Coming Soon" hyvin pitkään. Jos tiimi ei työskentele sen parissa, poista se.
水果忍者® - 爽快切水果 街機 nad
Rakastan peliä, se on vain viive, jota en pääse joskus sisään ja se latautuu jatkuvasti, voitteko tehdä asialle jotain kiitos
水果忍者® - 爽快切水果 街機 nad
en tiiä mutta kokeilen silti ☺
puhelin hävitti kaikki tidot pelistä >.< Paska
Fruit Ninjan kehittäjiltä Jetpack Joyride julkaisee ... Huhtikuussa Apple ilmoitti kahden uuden luokan lisäämisestä Appleen Pelihalli-,
No ei oikein mun makuin
Peli ei lataudu, vaikka Internet-yhteys olisi vakaa! Välimuisti tyhjennetty, mutta turhaan! Otin yhteyttä kehittäjään Gmailin kautta, mutta ei vastausta!
Pls. Älä käytä peliä offline-tilassa, koska se on vain yhden pelaajan peli, kuten mitä jos käyttäjällä ei ole dataa/wifiä paikallaan? Joten pls, tee se toimimaan ilman dataa/wifiä
Välillä kun lyö pitkä viivan ja osuu hedelmään niin viiva katoaa ja osa hedelmistä ei rikkoudu. Täynnä mainoksia ja se lagittaa peliä.. Muutenkin vaikea käyttöinen. hedelmäviipale vie
Paras peli on vahti koirat
Fruit Ninja® ஆர்கேட் rvb
No peli on erittäin mukava ja mielenkiintoinen, mutta siinä on muutamia puutteita, jotka haluaisin korjata 1. Moottorisahan terä hidastaa peliä ja häiritsee varsinkin kun leikkaa vesimelonia 2. Lohikäärmekuningasterässä on pettymys suorituskyky, grafiikka ja pitäisi luota siihen. Kiitän kaikkia, jotka auttoivat tämän pelin luomisessa, ja korjaa nämä ongelmat. Kiitos ja tuo hedelmäninja 2 Ghanaan. Olen halunnut pelata sitä, mutta se ei ole kotimaassani. Vielä kerran kiitos, Jumala siunatkoon sinua
Voi luoja. Muistan kun olin pieni, noin 6-vuotias. Pelasin tätä peliä ipadillani sisarusten kanssa. Rakastimme tätä peliä!! Lataan sen puhelimeeni nyt En usko, että petät minua puoliksi tiiliä! Nyt minulla on vain yksi ongelma: se ei ole alkuperäinen. Se on melko samanlainen, ja tiedän, että alkuperäinen on olemassa, mutta minulla ei ole siihen varaa. En tietenkään valittaa!! Tämä on hämmästyttävää ja suosittelen kaikille, jotka rakastavat nopeita sormipelejä
Sain kirsikkadojo-laudan, joten saan 50% alennuksen tehostöistä, mutta joka kerta, kun teen ne kaikki, maksaa yleensä 300, mutta alennushinnalla 150, se ei lataudu ja sanoo jatkuvasti, että hedelmäninja-peli on pysähtynyt, mutta kun palaan peliin se KÄYTTI 150, VAIKKA EN SAANUT PELAA, SIKÄ SE POIS MINUT POIS PELISTÄ Alan ajatella, että vain huijaat minut rahastani, KORJAA NYT, paitsi että tämä peli on kunnossa
Old Man's Journey સાહસિક wgb
Erittäin hauskaa, mutta kun saat uuden puhelimen, kaikki tavarasi on poissa. Ostin uuden puhelimen, koska vanha meni rikki, asensin hedelmäninjan valmiiksi pelaamaan ja kirjauduin sisään Google play gamesiin ja silloinkin tavarani olivat poissa, laitoin jopa vanhan sim-korttini sisään ja vieläkään ei og-tiliä
Kyllästyy nopeesti
Ihan ok mut ladatkaa jää koukkuun! Eikä koskaan kyllästy!
Lagaa liikaa. SGS
Annan sille 4, koska sinun pitäisi luoda enemmän tiloja, mutta toistaiseksi tämä on erittäin hyvä ja hauska peli, mutta toivon myös, että voisimme pelata offline-tilassa
Puhelimen on Samsung Galaxy S7 edge ja kun käynnistän sovelluksen se kaatuu ja sammuu.
Fruit Ninja (iPhone) - Pelit-lehti
Tämä uusi versio avautuu niin myöhään matkapuhelimessani, ja sen lataaminen vie niin paljon aikaa, eikä se toimi niin kuin ennen! Siksi pelin asennuksen poisto
Se on hyvä peli, kuten välitän tästä pelistä 🎮🎮
Väittää että muisti on täynnä