Post by commuscnomarsei on Feb 18, 2022 19:32:08 GMT -4
------------------------------------------
▶▶▶▶ Flight Pilot Simulator 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Flight Pilot Simulator 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code meer edelstenen ▞▞▞
▞▞▞ Flight Pilot Simulator 3D 2022 version ▞▞▞
Cool spel
Wilde spelen. Maar niet om te betalen. Alleen het eerste niveau is gratis. Eerlijke waarschuwing.
Advertentie gereden en betalen om te winnen. Bijna onmogelijk om de noodlandingsmissie te halen, aangezien de Boeing letterlijk afval is, of je explodeert terwijl je probeert op te stijgen of wanneer je probeert te landen, de leerjet kost tien dollar en hij heeft een veel betere bediening dan de Boeing, wat betekent dat je ofwel een hele dag doorbrengen met proberen de missie te halen of gewoon de leerjet kopen die opstijgt zonder problemen met clippen, de Boeing heeft problemen, voeg vering toe aan het landingsgestel zodat het niet alleen explodeert als ik land
Het begin niet op
Leuk Leuk aleuk aleeeuuuk😘😘😘
Naarmate het spel vordert, wordt het zowel interessant als onrealistisch. Vooral de tankmissie in masters is absurd. De tanker blijft het vliegtuig ontwijken. Het verschijnt niet op de radar als je eenmaal voorbijgeschoten bent om de nadering opnieuw te definiëren. Het vliegtuig gaat gewoon door de tanker, wat onrealistisch is. De keuze van vliegtuigen en het vermogen om gemakkelijk te upgraden is wat je bezig houdt, wat goed is. Het meest vermakelijke deel is vliegen door de storm. Tot slot kunnen er ook enkele richtlijnen voor richtlijnen worden toegevoegd.
Wel een beetje raar een verplichte review.
フライト パイロット シミュレーター 3D ロールプレイング mfwz
Je kunt alleen het eerste niveau spelen, als je verder wilt komen, moet je een "speciaal vliegtuig" kopen om de laatste missie te voltooien om verder te gaan..... $7,50. Nee bedankt, misschien als het na de aankoop ook advertentievrij werd, maar nee.
Spel is leuk voor een mobiel spel. De laatste paar updates is er een erg lange laadtijd wanneer de app opstart. Het opstartscherm wordt 1 of 2 seconden weergegeven en daarna wordt het scherm zwart en duurt het 1 tot 2 minuten voordat het hoofdmenu wordt geladen. Dit moet worden opgelost.
Heel goed oom te spelen
Je kan je telefoon recht houden maar hij gaat gewoon naar beneden
Ik vind het spel leuk, maar zoals mensen al zeiden, te veel advertenties. Ik luister de hele tijd naar muziek wanneer ik speel en advertenties verschijnen uit het niets en onderbreken mijn muziek, dan moet ik het spel afsluiten, Pandora opnieuw openen en terug naar het spel. Ook zijn vliegtuigen WAYYY te duur en zijn sommige missies gewoon onmogelijk. Zo vervelend, dus ik verwijder het voor nu en zal op zoek gaan naar iets dat hier in de buurt komt.
Je moet betalen om verder te gaan dus weg met het spel
Alleen jammer dat je veel moet betalen om te kunnen spelen. Je mag 4 levels spelen en dan mag je betalen. Erg jammer
Ik vind het spel helemaal niet leuk, slechts 3 sterren omdat er nauwelijks modi zijn, het geld van sommige vliegtuigen is zo misbruikt! Het enige wat ik er leuk aan vind, zijn de details
Het 'nood'-niveau is een glitch voor het opstijgen en landen (je stijgt normaal op en dan sterf je door te wiebelen, landen is hetzelfde) Ik speelde dit spel 2 dagen en bereikte dat niveau, kwam 15 keer vast te zitten en gaf het op . Los dit op en ik zal dit spel opnieuw installeren, zo niet, dan laat ik het van mijn telefoon. AUB DIT PROBLEEM ZO SNEL MOGELIJK OPLOSSEN.
Los alstublieft het "opstijgen" probleem van de grote vliegtuigen op op hol geslagen. Boieng 747 bij het opstijgen na 90 mph ontmoet een weggelopen abstacle "bug" en wordt net geraakt door de grond, zelfs voordat hij uitstapt, en blaast gewoon #asap
De game is in orde, behalve dat het je blijft proberen vliegtuigen in het spel te kopen en is er sluw over. Voor het speciale niveau om het spel te spelen, staat er dat je een ander vliegtuig nodig hebt en het laat je eerst de £ 7 zien, dus je denkt dat je moet betalen om het spel te spelen. En toen ik eenmaal 51k munten had, kwam het met een speciale aanbieding van 65k in plaats van 350k, dus ik zou uiteindelijk voor munten betalen om de speciale aanbieding te krijgen... Ik haat spellen die dit doen.
Dit spel dwingt je om voor bijna 8 dollar een speciaal vliegtuig te kopen om naar de volgende drie niveaus te gaan, ook is het erg saai.
De hoeveelheid geld die je aan het einde van het spel moet krijgen is veel te hoog en gezien het feit dat de missie zo weinig betaalt.
Ik raad aan om de (nog) gratis versie van real Flight simulator te downloaden. 10x beter dan dit, en super goedkoop!
Het is niet de beste, maar voor jonge kinderen zou het best goed zijn. Elke keer dat u teruggaat om de modus te wijzigen, advertenties
Hier heb je niet veel aan, behalve dat je je telefoon als vluchtcontroller gebruikt, je passeert een paar checkpoints en dat is het dan
Echt een goede game en ik zou het echt aanraden om het te downloaden.. het enige probleem zijn deze vervelende aanbiedingen die verschijnen net voordat je genoeg geld hebt om ze te kopen, bijvoorbeeld net uit de gratis vluchtmodus met 899720 en het bood me iets waard 900000 de tweede keer dat ik de spelmodus verliet ....
De game vertelt mensen constant dat je een bepaald vliegtuig moet kopen voor missies en dat het behoorlijk wat kost. En geld verdienen in Free Roam kan traag en moeizaam zijn. De game lijkt zo vaak als het kan "GIVE ME YOUR MONEY" te schreeuwen. De vliegtuigen handelen vreselijk en vliegtuigen kunnen soms gewoon gek worden. Maar over het algemeen kan het spel erg leuk en ontspannend zijn. Ondanks deze problemen is het redelijk goed.
Ja, deze game is erg leuk, maar grote vliegtuigen zoals vliegtuigen met 300 zitplaatsen zijn erg moeilijk om te vliegen. Als het gemakkelijk was om te vliegen, zou ik vijf sterren aan deze game geven, maar ben ik een kind, geen volwassene en dit is niet mijn telefoon.
3D-авиасимулятор: самолет Ролевые pxlo
gewoon leuk als ht kon gaf ik 900 000 lolly´s
De controleposten werken niet
Verslaafd
Ik heb dit spel eerder gespeeld, maar de laatste keer dat ik het speelde, was er geen goede stuuroptie. Ik herinner me dat er een was, maar nu is er geen, maak het een beetje beter voor mobiele spelers, want het kantelen van je telefoon is vervelend, maar verder werkt het spel geweldig op mobiel, alleen een deel van de bediening is slecht
Flight Pilot Simulator 3D Hry na hrdiny ien
Blackmoor 2: Action Platformer Akció wyn
Werk het spel bij, je zegt ook dat je op een schip met een grote vlucht moet landen
Simulateur de Vol 3D Gratuit Jeux de rôles egl
Het is goed, maar veel bugs en geen joystick en de besturing is moeilijk en vliegtuigen zijn duur
Ik gaf het drie sterren omdat ik probeerde te posten en het niet postte, dus dit is de tweede opmerking die ik plaats en ik upload de upgrade zodat ik opnieuw kan spelen en het is leuk, maar ik wil mijn geld eraan verspillen, maar ik hou van hypnotiseren en laat gewoon een vlucht omdat het me ontspant
Beste spel die er is ontmoet. Alleen geen cockpitview maar grafisch superieur aan andere games.